REPĂRAREA TURBINEI

remont_turbin

Posibilitatea de reparații, domeniul său de aplicare și termenii sunt determinați după identificarea turbinei.
Costul reparațiilor este discutat cu clientul.
Diagnosticul se efectuează în decurs de 24 de ore de la sosirea turbinei pentru reparații.

Repararea turbinei implică:

          • demontarea completă a turbocompresorului;
          • curatarea pieselor turbocompresorului;;
          • depanarea și respingerea componentelor;
          • lucrări de strunjire
          • lucrări de foraj;
          • lucrări de frezare;
          • lucrări de măcinare;
          • munca lacatusilor;
          • repărarea capitală a cartușei
          • înlocuirea pieselor de turbină respinse;
          • echilibrarea rotorului folosind echipamente speciale de echilibrare;
          • asamblarea cartușului;
          • prelucrarea externă al turbocompresorului;
          •  restabilirea găurilor filetate;;
    • consultare privind instalarea și funcționarea corectă a turbocompresorului.

Motive de defectare a turbinei

          • Pe măsură ce vehiculul accelerează, motorul se încălzește și din țeava de eșapament iese fum albastru. După un timp, dispare.
            De ce: uleiul care intră în cilindrul motorului arde în turbină din cauza unei scurgeri;
          • Culoarea neagră a ieșirei gazelor de eșapament.
            De ce: liniile de magistrală / sau intercoolerul scurg aer undeva. Ca urmare, amestecul îmbogățit arde. Evident, sistemul de control al turbocompresorului este defect;
          •  Gazele de eșapament au o culoare albă.
            De ce: conducta de ulei a turbocompresorului este murdară cu ceva;
          • Uleiul este consumat excesiv (200 – 1000 ml merg pe un kilometru), petele uleioase pot fi văzute pe întregul produs sau la îmbinările conductelor de conducte de aer.
            De ce: linia de evacuare a uleiului sau canalul prin care trece aerul este murdar. Este posibil ca corpul osiei TKR să se fi cocsat;
          • Mașina accelerează mai rău.
            De ce: Nu este furnizat suficient aer motorului printr-un sistem de control TKR defect sau deteriorat;
          • Motorul face zgomot și fluiere în timpul funcționării.
            De ce: conexiunea dintre ieșirea compresorului și motor este scurgerea de aer;
          • În timpul funcționării turbinei se aude un zgomot de măcinare.
            De ce: carcasa turbinei este crăpată sau ușor deformată, lamele atingând marginile fisurilor. Dacă se întâmplă acest lucru, TKR se va deteriora în curând;
          • O turbină care funcționează face mai mult zgomot decât de obicei.
            De ce: firul de alimentare cu ulei este murdar și cercurile axiale și radiale ale rotorului au crescut. Se pot freca de carcasa turbinei;
          • Combustibilul excesiv scapă, iar toxicitatea evacuării a crescut semnificativ.
            De ce: filtrul de aer sau admisia de aer către turbocompresor este puternic murdară;
          • Carcasa arată că se scurge ulei din partea compresorului.
            De ce: carcasele punții turbinei sunt carbonizate. De asemenea, ungerea este ruptă, turbocompresorul este deteriorat;
          • Când motorul pornește, coșul de fum emite un nor de fum negru sub capotă. Există, de asemenea, un efect turbo lag.
            De ce: scurgeri de gaz datorate supapei de by-pass a turbinei fisurate

Rezumând

Nimeni nu este ferit de defectarea turbinei. Dar dacă întrețineți în mod regulat mașina, schimbați uleiul în timp util, turbocompresorul dvs. va funcționa încă mulți ani. Și dacă credeți că o mașină cu un kilometraj de 200-250. Km cu o turbină este o raritate, vă înșelați. Secretul este o atitudine atentă față de mașina dvs. și respectarea regulilor de funcționare, care asigură funcționarea pe termen lung atât a mașinii, cât și a turbinei.

Vrei să previi deteriorarea turbocompresorului? Schimbați numai ulei de înaltă calitate, nu depășiți cantitatea specificată de producător, nu blocați turbina, excludeți supraîncălzirea acesteia.

    ÎNSCRIE-TE LA SERVICE

    INFORMAȚII DESPRE AUTOMOBIL



    Specificați categoriile de servicii necesareг:

    INFORMAȚII DE ÎNREGISTRARE



    ETAPE DE LUCRU

    APEL

    Meșterul vă sfătuiește și află posibilele cauze ale defecțiunii mașinii

    DIAGNOSTICA

    Efectuăm toate tipurile de diagnosticare, ceea ce ne permite să determinăm cel mai exact problema defecțiunii. Evită reparațiile aleatorii. Reparăm ceea ce este cu adevărat defectat

    REPĂRARE

    După ce am convenit asupra prețului, efectuăm reparații într-un timp scurt, deoarece păstrăm în stoc cele mai necesare piese de schimb și truse de reparații. Plata are loc numai după finalizarea lucrărilor

    GATA

    Vă luați automobilul repărat

    LUCRĂM CU URMĂTOARELE MODELE

    CUM SĂ AJUNGI LA NOI